eMarker Lite

Oprogramowanie eMarker Lite, używane w połączeniu z tablicą lub monitorem interaktywnym, to potężne i interaktywne narzędzie, idealne do zastosowań edukacyjnych oraz biznesowych.

Używając programu na tablicy interaktywnej, użytkownicy mogą wykonywać wiele funkcji, w tym: pisma odręcznego, usuwania namalowanych obiektów, dodawania stron, wstawiania obiektów, nagrywania i wiele innych.

Obsługa programu jest bardzo prosta, użytkownik używając swojego palca bądź innego wskaźnika, posługuje się programem w praktycznie identyczny sposób jakby korzystał z myszki komputerowej.

Program eMarker to funkcje między innymi takie jak pisanie, malowanie, kurtyna, reflektor czy rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim i wiele innych.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • pływający pasek narzędziowy – możliwość ustawienia paska narzędziowego po każdej stronie ekranu (lewo, prawo, góra, dół) a w trybie pływającej ikony w dowolnym wybranym obszarze;
  • multi-touch – obsługa wielu punktów dotyku, możliwość korzystania z programu przez kilka osób jednocześnie;
  • podziel ekran – dzięki funkcji, będziesz mieć możliwość malowania rożnym kolorem nawet na trzech niezależnych polach w tym samym czasie. Wspólne malowanie z przyjaciółmi nigdy nie było takie łatwe!
  • PixBlocks – zintegrowane narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python, które pozwala na tworzenie zaawansowanych programów dla najmłodszych;

DOSTĘPNE NA:

*współpracuje z: Tablice Interaktywne myBoard Black oraz Monitory myBoard.

  • rozpoznawanie tekstu odręcznego – automatycznie zamieniaj odręcznie pisany tekst na formę maszynową, pisz jak w zeszycie edytuj jak w komputerze!
  • możliwość pokazywania pulpitu bez potrzeby wyłączania programu – przełączaj się w dowolnym momencie między trybem białej tablicy, a swoim pulpitem w celu uruchomienia dodatkowych aplikacji bez potrzeby wyłączania programu i przerywania pracy nad lekcją;
  • możliwość zapisywania notatek i późniejszego ich otwarcia – masz możliwość zapisania i ponownego otwarcia swojej pracy nad lekcją i notatek w późniejszym terminie;
  • możliwość zapisania notatek w formie plików graficznych – zapisz stworzone przez siebie notatki w wybranym formacie graficznym i prześlij je dalej bądź edytuj w swoim ulubionym programie graficznym;
  • możliwość uruchomienia programu z automatycznym widokiem pulpitu – dzięki tej funkcji od razu po uruchomieniu programu pulpit Twojego komputera będzie automatycznie tłem dla tworzonych notatek;
  • inteligentne pióro – odręcznie rysuj figury geometryczne i inne kształty, a program automatycznie je rozpozna;
  • laserowy pisak – zakreśl i przedstaw pulsacyjnie wybrany przez siebie fragment swojej pracy;
  • pisanie obiektem – użyj wybranego przez siebie obrazka jako styl pędzla;
  • twórz figury geometryczne takie jak trójkąt, kwadrat, walec i wiele innych;
  • twórz odnośniki z dodanych elementów – dodane obiekty mogą służyć jako odnośnik do plików muzycznych bądź strony internetowej;
  • automatyczne zapisywanie notatek w wybranym przez siebie interwale czasowym – już nigdy nie zapomnisz o zapisaniu postępu swoich prac!
  • swobodne cofanie i ponawianie czynności podczas tworzenia notatek – kiedy popełnisz błąd wystarczy, że cofniesz wykonaną przed chwilą czynność;

  • możliwość wstawiania obrazów – wrzucaj ulubione i niezbędne materiały jako pliki graficzne przy prowadzeniu lekcji i tworzeniu notatek;
  • możliwość wstawiania wideo – dodawaj niezbędne materiały w formie wideo i odtwarzaj podczas prowadzenia zajęć;
  • możliwość wstawiania tabel i wykresów;
  • blokowanie przypadkowej edycji notatek – zapomnij o przypadkowym przesuwaniu się elementów i utracie swojej pracy;
  • twórz i nagrywaj animację z tworzonych przez siebie notatek – nagrywaj i odtwarzaj w formie animacji czynności w obrębie okna programu, które wykonywałeś podczas lekcji i tworzenia notatek np. rysowanie jakiegoś elementu;
  • reflektor i kurtyna – skorzystaj z możliwości selektywnego przedstawiania informacji podczas prowadzenia lekcji w celu skupienia uwagi ucznia na danym fragmencie;
  • linijka, cyrkiel, ekierka, kątomierz – rysuj kąty, łuki, linie i mierz odległości dzięki narzędziom geometrycznym;
  • lupa / szło powiększające – możliwość powiększenia wyświetlanego obrazu;
  • aparat / zrzuty ekranu – wykonuj zrzuty całego ekranu w całości bądź w wybranego fragmentu;
  • kalkulator – uruchamia wbudowany w system operacyjny kalkulator, służy do obliczeń matematycznych;
  • obsługa kamery – używa kamery w celu wykonania zdjęcia albo nagrania filmu;
  • nagrywanie ekranu – w prosty sposób nagrywaj to co się dzieje na ekranie monitora i zapisuj do pliku w formacie wideo i odtwarzaj w swoim ulubionym odtwarzaczu;
  • możliwość animowania dodanych obiektów – ożywiaj dodane elementy i spraw by się poruszały np. automatycznie obracaj figury geometryczne wokół własnej osi;
  • możliwość dowolnego obracania dodanych obiektów – dowolnie przekręcaj dodane przez siebie elementy;